E-vijeće  |  Webmail  |  Kontakt           english

POZIV ORGANIZACIJAMA CIVILNOG DRUŠTVA ZA UČEŠĆE U KONSULTATIVNOM PROCESU IZRADE NACIONALNE STRATEGIJE I AKCIONOG PLANA ZA PODSTICAJNO OKRUŽENJE ZA RAZVOJ CIVILNOG DRUŠTVA U REPUBLICI SRBIJI

 

POZIV

ORGANIZACIJAMA CIVILNOG DRUŠTVA

ZA UČEŠĆE U

KONSULTATIVNOM PROCESU IZRADE

NACIONALNE STRATEGIJE I AKCIONOG PLANA ZA PODSTICAJNO OKRUŽENJE ZA RAZVOJ CIVILNOG DRUŠTVA U REPUBLICI SRBIJI ZA PERIOD 2014.-2018. GODINE

Konsultativni sastanak u Novom Pazaru, 14. oktobra 2014. godine

 

Poštovani/a,

Pozivamo vas da učestvujete na konsultativnom sastanku u okviru procesa izrade Nacionalne strategije i Akcionog plana za stvaranje podsticajnog okruženja za razvoj civilnog društva za period 2014-2018. godine, koji organizuje Kancelarija za saradnju sa civilnim društvom Vlade Republike Srbije, u hotelu „Atlas“ u Novom Pazaru (Jošanički kej bb), 14. oktobra 2014. godine, u 10 časova. Proces izrade ovog važnog nacionalnog strateškog dokumenta je podržan u okviru EU IPA 2011-2013 projekta „EU podrška Kancelariji za saradnju sa civilnim društvom“, dok je ovaj sastanak deo velikog participativnog procesa na lokalu i realizuje se u okviru projekta „Podsticajno okruženje za razvoj civilnog društva“, uz podršku Agencije Sjedinjenih Američkih Država za međunarodni razvoj (USAID) u Republici Srbiji.

Ukratko o procesu: Proces izrade prve Nacionalne strategije za stvaranje podsticajnog okruženja za razvoj civilnog društva za period 2014. do 2018. godine (u daljem tekstu: Strategija) je otpočeo velikom nacionalnom konferencijom (20 – 21. februara 2014. godine) na kojoj je više od 350 organizacija civilnog društva definisalo prioritetna poglavlja kao okvir buduće Strategije. Nakon što je ekspertska grupa, sastavljena od vodećeg eksperta i troje eksperata izabranih javnim pozivom, sačinila radni tekst strateškog okvira i predložila mere, Projektna grupa sastavljena od predstavnika 12 resornih ministarstava i Stalne konferencije gradova i opština je verifikovala tekst prvog nacrta koji je stavljen na uvid javnosti na zvaničnoj internet stranici Kancelarije za saradnju sa civilnim društvom (www.strategija.civilnodrustvo.gov.rs).  Kroz mogućnost interaktivnog komentarisanja i davanja sugestija, otvoren je proces širokih konsultacija o sadržaju buduće Strategije (http://strategija.civilnodrustvo.gov.rs/diskusija/uputstvo-za-ostavljanje-komentara/).

Uz podršku USAID Srbija, u okviru projekta „Podsticajno okruženje za razvoj civilnog društva“, održavanje niza konsultativnih sastanaka, predstavlja deo participativnog procesa izrade Strategije koji će omogućiti predstavnicima organizacija civilnog društva, lokalnih samouprava, medija, predstavnicima sindikata i poslodavaca i drugim zainteresovanim stranama da učestvuju u daljoj razradi predloženih ciljeva, mera i aktivnosti, u cilju dobijanja što kvalitetnijeg sadržaja buduće Strategije i Akcionog plana.

Pozivamo organizacije civilnog društva, koje su registrovane u nekoj od sledećih opština: Ivanjica, Sjenica, Tutin, Raška Leposavić, Zubin Potok i Zvečan, da se prijave za učešće na ovom konsultativnom sastanku. Neophodno je da popunjen prijavni formular pošaljete na sledeću e-mail adresu: jovana.timotijevic@civilnodrustvo.gov.rs, najkasnije do 12. oktobra 2014. godine u 15 časova.

Kako bi diskusija bila što sadržajnija , molimo Vas da se prethodno upoznate sa tekstom nacrta Strategije koji je objavljen je na podsekciji veb stranice Kancelarije za saradnju sa civilnim društvom (www.strategija.civilnodrustvo.gov.rs), kao i da bez obzira na prisustvo na sastanku, uputite onlajn komentare na tekst Strategije.

Za sve dodatne informacije u vezi sa prijavom za učešće u konsultativnim sastancima možete kontaktirati Jovanu Timotijević, putem telefona 011/3113-895, ili putem e-mail adrese: jovana.timotijevic@civilnodrustvo.gov.rs.

Napomena – refundacija troškova putovanja: Organizator će biti u mogućnosti da nadoknadi putne troškove samo jednom članu iz svake organizacije. Visina nadoknade putnih troškova odrediće se prema visini povratne karte od mesta gde je organizacija registrovana do mesta u kome se sastanak održava. Refundiranje troškova puta biće omogućeno isključivo uz kopiju povratne autobuske ili vozne karte. Učesnicima koji dolaze sopstvenim prevozom, refundacija troškova biće moguća samo uz potvrdu o visini povratne karte koju mogu uzeti na lokalnoj autobuskoj stanici. Isplata putnih troškova vršiće se nakon održanog kosultativnog sastanka na jasno obeleženom pultu. Datum na putnoj karti mora biti isti kao datum održavanja sastanka ili dan ranije.

pdf_icon_small

Agenda sastanka

pdf_icon_small

Prijava za učešće